Trwa ładowanie...
d33q1e1
22-10-2015 16:24

Mediacap chce przejść na rynek główny bez emisji akcji na przełomie 2015/2016

Warszawa, 22.10.2015 (ISBnews) - Spółka Mediacap do końca października złoży wniosek o odwieszenie postępowania przed Komisją Nadzoru Finansowego w sprawie zatwierdzenie jej prospektu emisyjnego. Grupa planuje przejść na rynek regulowany na przełomie roku, bez emitowania nowych akcji, podała spółka.

d33q1e1
d33q1e1

"Nasze wyniki są coraz silniejsze, nie mamy istotnego zadłużenia i generujemy gotówkę - dlatego stwierdziliśmy, że nie ma sensu obecnie emitować akcji, warto natomiast skupić się na przeniesieniu spółki na główny parkiet, gdyż poprawi to je atrakcyjność dla inwestorów" - powiedział prezes
Jacek Olechowski, cytowany w komunikacie.

Dzięki serii odkupów pakietów mniejszościowych Mediacap skonsoliduje w tym roku istotnie większą część wyniku niż rok wcześniej.

"Wierzymy, że w połączeniu z dobrymi wynikami finansowymi i aktywną komunikacją z rynkiem pozwoli nam to spełnić kryteria kapitalizacji jakie stawia giełda" - uważa wiceprezes ds. finansowych Edyta Gurazdowska, cytowana w komunikacie.

W tym roku Mediacap zwiększyła swoje zaangażowanie w agencji interaktywnej The Digitals z 54,5% do 100% oraz w firmie badawczej IQS z 53% do 60%. Grupa jest też właścicielem 75% udziałów w agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa i 51% w spółce technologicznej EDGE Technology.

d33q1e1

"Podtrzymujemy nasz plan przejęcia kolejnej spółki, co pozwoli nam zwiększyć EBITDA o co najmniej 3 miliony złotych rocznie. Transakcje chcemy sfinalizować w ciągu najbliższych miesięcy, a sfinansować ze środków własnych i długu"- powiedział prezes..

Narastająco EBITDA spółki za ostatnie 12 miesięcy wyniosła 6,4 mln zł, przy przychodach na poziomie 66,8 mln zł.

Mediacap SA to grupa świadcząca usługi z zakresu marketingu, IT oraz badań rynku i opinii publicznej. Należące do niej firmy Scholz&Friends Warszawa, IQS, The Digitals, EDGE Technology i EMLAB są liderami na rynkach: tworzenia i realizacji strategii reklamowych, badań rynku i opinii publicznej, usług interaktywnych i IT oraz event marketingu.

(ISBnews)

d33q1e1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d33q1e1