Trwa ładowanie...
d2es32h
handel
18-02-2009 10:36

Mleczne produkty Mullera reklamowane w telewizji

Wczoraj firma Muller rozpoczęła kampanię telewizyjną wprowadzającą nowe produkty mleczne i nową markę na polski rynek.

d2es32h
d2es32h

Reklamy dla mlecznych produktów Muller, które wchodzą na polski rynek, przygotował warszawski oddział TBWA. Agencja wspierała kreatywnie i strategicznie pierwsza kampanię Mullera w Polsce pt.; "Smak płynie z mleka".

Realizacja reklam poprzedzona była analizą, która wykazała, że „z najlepszego mleka powstaje to, co najlepsze”. Film reklamowy opowiada historię o mleku i jednocześnie pokazuje jak powstaje produkt mleczny. Wszystkie spoty telewizyjne mają formę trójwymiarowych animacji. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Obsługę PR zapewni Black&White

Polski oddział niemieckiego koncernu Müller Group powierzył agencji public relations Black&White obsługę medialną wydarzenia, jakim jest wejście marki Müller na nasz rynek. Müller to jeden z największych w Europie producentów świeżych wyrobów mlecznych, koncern z ponad stuletnią tradycją, który produkuje jogurty, sery, mleko, mleko bez laktozy, masło, serwatkę i inne produkty.

Wyroby firmy dostępne są w m.in. Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Włoszech, Czechach, Słowacji, Bośni Hercegowinie, Rumuni, Izraelu. Obecnie po skrupulatnie przeprowadzonych badaniach konsumenckich Müller wprowadza cztery kategorie swoich produktów do Polski. Agencji Black&White powierzono przeprowadzenie działań media relations wspierających proces wprowadzania produktów Müller na polski rynek. Agencja odpowiedzialna jest za organizację konferencji prasowej, przygotowanie materiałów prasowych oraz zapewnienie właściwego rozgłosu temu wydarzeniu.

Autor: JS

d2es32h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2es32h