WP

MON szuka żołnierzy. Będzie rekrutował na ulicach

W najbliższy weekend mieszkańcy m. in. Bytomia, Głogowa, Grudziądza, Międzyrzecza i Skierniewic będą mogli spotkać na ulicach swoich miast żołnierzy Wojska Polskiego. Po raz kolejny w Polskę rusza bowiem mobilny punkt rekrutacyjny, w którym żołnierze będą zachęcać do rozpoczęcia kariery w wojsku.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Polskie wojsko szuka żołnierzy. W Polskę wyjeżdżają mobilne punkty rekrutacyjne
Polskie wojsko szuka żołnierzy. W Polskę wyjeżdżają mobilne punkty rekrutacyjne (Pixabay.com)
WP

"Wojsko to wyzwanie. Możesz sprawdzić siłę swojego charakteru oraz realizować plany zawodowe i ambicje. Masz niepowtarzalną szansę, by spotkać ludzi myślących tak jak Ty, by poszerzyć wiedzę w wielu unikatowych dziedzinach, poznać najnowocześniejszy sprzęt wojskowy oraz zdobyć i rozwijać umiejętności, które są niedostępne poza wojskiem" - tak do podjęcia pracy zachęca na swojej stronie Ministerstwo Obrony Narodowej.

W najbliższy weekend żołnierze będą próbowali przekonać do takiej drogi mieszkańców kilku miast w różnych rejonach Polski. Bytom na Śląsku, Głogów na Dolnym Śląsku, Grudziądz na Kujawach, Międzyrzecz w województwie lubuskim i Skierniewice w łódzkim - do tych miast trafi mobilny punkt rekrutacyjny.

Ale nie tylko tam. Takich punktów będzie więcej i rozjadą się niemal po całej Polsce. Jakie jeszcze miasta będą gościć wojskowych? MON informuje o tym na swojej stronie internetowej.

WP

Świdnik oferuje śmigłowce dla marynarki. "Życzymy MON konsekwencji w podejmowaniu decyzji"

"Plusów jest więcej – jeśli na przykład wybierzesz karierę żołnierza zawodowego to możesz liczyć na stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie z licznymi dodatkami, kursy i szkolenia specjalistyczne, w tym językowe, jasno określona ścieżka awansu oraz pewna emerytura w przyszłości" - podkreśla resort obrony.

Gdzie można się go spodziewać? "Zespoły będą odwiedzać takie miejsca, jak centra handlowe, ośrodki sportu, rynki miejskie czy centra rozrywki. Nawiązując bezpośrednie kontakty, z klientami i przechodniami, żołnierze będą rozmawiać o służbie wojskowej, armii, miejscowej jednostce czy znajdującej się w okolicy szkole wojskowej" - tak MON reklamował akcję, która rozpoczęła się w połowie października.

WP
Polub WP Finanse
WP
WP