Monnari Trade planuje zwiększyć powierzchnię handlową o 3‑4 tys. m2 w tym roku
Warszawa, 08.04.2015 (ISBnews) - Monnari Trade planuje zwiększenie powierzchni handlowej o 3-4 tys. m2 w tym roku, poinformowała spółka. Podtrzymała też, że możliwe są przejęcia spółek z branży.
08.04.2015 16:00
"W bieżącym roku grupa kapitałowa planuje zwiększenie powierzchni handlowej o 3-4 tys. m2. W tym założeniu mieszczą się nowe salony oraz powiększenia metrażu dotychczasowych placówek" - czytamy w komunikacie.
Spółka chce także rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne formy dotarcia do klienta, w tym własny sklep internetowy.
Na koniec I kwartału b.r. własna sieć sprzedaży Monnari Trade liczyła 130 salonów wraz z salonem internetowym. Łączna powierzchnia sieci wynosiła ok. 21,4 tys. m2.
"W strategii rozwoju grupy są także przewidziane akwizycje spółek z branży odzieżowej, oraz rozwój nowych marek" - napisano także w komunikacie.
W lutym br. przedstawiciele spółki informowali, że po zakończeniu procesu negocjacji z KAN-em Monnari Trade nadal poszukuje celów akwizycyjnych. Według ówczesnych zapowiedzi, spółka zakłada także wyjście za granicę, ale więcej informacji przedstawi w marcu lub kwietniu.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.
(ISBnews)