Multimedia dostosowały cenę w wezwaniu do ceny rynkowej - prezes

28.07. Warszawa (PAP) - Podwyższając cenę w wezwaniu na własne akcje, Multimedia Polska dostosowały ją do aktualnej wyceny rynkowej, dając jednocześnie premię względem wyceny...

28.07.2010 | aktual.: 28.07.2010 15:53

28.07. Warszawa (PAP) - Podwyższając cenę w wezwaniu na własne akcje, Multimedia Polska dostosowały ją do aktualnej wyceny rynkowej, dając jednocześnie premię względem wyceny analityków - poinformował PAP Andrzej Rogowski, prezes spółki.

"Cena jest wyższa o około 11 proc. od ceny zaproponowanej w pierwszym wezwaniu. Podtrzymuję opinię, że poprzednie wezwanie zakończyło się sukcesem, ponieważ skutecznie zaangażowaliśmy w skup akcji 1/3 kwoty przeznaczonej na 5-letni program. Dodatkowo brałem pod uwagę, że w ostatnich dniach cenę 9,70 zł za akcję ukształtował rynek. Co prawda, przy stosunkowo niskich obrotach" - powiedział PAP Rogowski.

"Na uwagę jednak zasługuje fakt, że cena ta zawiera kilkuprocentową premię w stosunku do rekomendacji analityków rynku. W połączeniu z własną analizą przyjąłem, że rekomendacja ceny na poziomie 9,70 zł jest w pełni uzasadniona i z wyżej wymienionych względów dobra dla akcjonariuszy chcących wziąć udział w programie sprzedaży akcji. Potwierdza to zresztą wynik głosowania na WZA, które przyjęło proponowaną przez mnie uchwałę bez jednego głosu sprzeciwu" - dodał.

Multimedia Polska 25 czerwca wezwała do sprzedaży 17.889.184 akcji własnych, dających prawo do 11,68 proc. głosów na WZA, po 8,75 zł za akcję. We wtorek spółka podwyższyła cenę w wezwaniu do 9,70 zł przy zapisach od 29 lipca do 4 sierpnia. W okresie 5 sierpnia do 14 września obowiązywać będzie cena 8,75 zł.

Spółka skupuje akcje w celu ich umorzenia. (PAP)

jru/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediamultimediagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)