Myśliwce F‑16 w reklamach wody Cisowianki
Najnowsza kampania reklamowa Cisowianki jest nietypowa, jak na wody butelkowane. Nie ma w niej typowych dla tego rodzaju produktów sielskich krajobrazów, ani szumu tryskającego źródła.
18.06.2009 | aktual.: 18.06.2009 12:50
Bohaterką reklam jest piękna i pełna energii kobieta, pilot myśliwca. Jej sekretem jest natomiast woda mineralna Cisowianka. W reklamie pojawia się samolot wielozadaniowy F-16 i kobieta zasiadająca za jego sterami. Samolot wynajęto z bazy Wojska Polskiego pod Poznaniem. Według nieoficjalnych informacji jego wynajęcie do zdjęć kosztowało około 300 tys. zł.
W reklamowym filmie, po wykonaniu wielu manewrów, maszyna ląduje na płycie lotniska. Piloci, którzy obserwowali wyczyny samolotu, są pełni podziwu dla niezwykłych umiejętności lotnika.
_ Od tego co pijemy zależy nasza sprawność, zarówno fizyczna, jak i intelektualna. Woda mineralna powinna być stałym element naszej diety nawet jeśli nie pilotujemy myśliwców _ - mówi Edyta Bilska, marketing manager Cisowianki.
Podobnie jak w poprzednich kampaniach, w nowym spocie sporo jest nawiązań podkreślających pochodzenie produktu. Po polskich kolarzach przyszedł czas na pilota-kobietę. Pierwszoplanową rolę odgrywa też pochodząca z okolic Nałęczowa Cisowianka. W reklamach wykorzystano motyw muzyczny z filmu “Czarne Chmury" z 1973 roku.
Nowy spot telewizyjny emitowany jest od połowy czerwca w największych stacjach telewizyjnych. Budżet reklamowy został utrzymany na poziomie z roku 2008. Kampania jest jednocześnie reklamą tegorocznej XI edycji Międzynarodowych Pokazów Lotniczych Air Show 2009, których partnerem została Cisowianka.
JS
Handel-Net.pl