Trwa ładowanie...
d4cka38
ofe
22-08-2007 11:54

Na czacie z funduszem emerytalnym CU

Commercial Union uruchomił kolejną usługę dla swoich klientów – możliwość rozmowy z konsultantem funduszu na czacie (livechat).

d4cka38
d4cka38

Commercial Union uruchomił kolejną usługę dla swoich klientów – możliwość rozmowy z konsultantem funduszu na czacie (livechat).

Każdy klient funduszu, korzystający z internetowego dostępu do swojego rachunku (czyli Konta on-line), może nawiązać rozmowę z pracownikiem działu obsługi klienta w formie czatu. Usługa dostępna jest w dni robocze od 7.30 do 20.00. Dotychczas z nowej formy komunikacji skorzystało już kilkudziesięciu klientów. Większość pytań dotyczy aktualizacji danych, a szczególnie numeru dowodu osobistego, którą to zmianę można dokonać podczas rozmowy, oraz wysokości i terminowości przekazywania składek do funduszu przez ZUS.
Dzięki temu, że uczestnik funduszu musi wcześniej zalogować się do Konta on-line, konsultant funduszu może na bieżąco odpowiadać na pytania dotyczące konkretnego rachunku przy zachowaniu poufności danych.

Chęć korzystania z Konta on-line klienci mogą zgłaszać telefonicznie (0-801 888 444), pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Następnie fundusz przesyła pocztą na adres korespondencyjny indywidualny ePIN. Usługa jest bezpłatna. Na stronie internetowej można obejrzeć wersję demonstracyjną Konta on-line. Dostęp do tej usługi ma już blisko 350 tys. klientów CU OFE. O jej rosnącej popularności świadczy to, że ponad 96 proc. klientów, którzy przystąpili do funduszu od początku 2007 roku, poprosiło o otwarcie Konta on-line.

Z oferty Commercial Union możesz skorzystać na stronie Pasażu Finansowego WP.

d4cka38
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4cka38