Najlepiej oceniane marki detaliczne w Polsce
Jakie sklepy lubią Polacy? Czym się kierują przy wyborze miejsca swoich zakupów? Większość z nas pomyślałaby, że odpowiedź na te pytania jest prosta - ceną. Okazuje się jednak, że nie do końca...
Międzynarodowa firma doradcza OC&C Strategy Consultants przeprowadziła badania konsumentów, prosząc o ocenę miejsc, w których kupują. Wyniki analizy pokazują, że największy wpływ na ogólną ocenę firmy ma zaufanie. Dla klientów oznacza ono przede wszystkim dotrzymywanie obietnic, oferowanie bezpiecznych produktów i "bycie po stronie klienta".
Badanie objęło ono 50 ogólnokrajowych marek i uwzględniano w nim takie kryteria, jak: niska cena, jakość produktów, szerokość asortymentu, adekwatność produktów, obsługa, wygląd sklepu, stosunek ceny do jakości oraz zaufanie. Wyniki są zaskakujące.
Jakie sklepy lubią Polacy? Czym się kierują przy wyborze miejsca swoich zakupów? Większość z nas pomyślałaby, że odpowiedź na te pytania jest prosta - ceną. Okazuje się jednak, że nie do końca...
Międzynarodowa firma doradcza OC&C Strategy Consultants przeprowadziła badania konsumentów, prosząc o ocenę miejsc, w których kupują. Wyniki analizy pokazują, że największy wpływ na ogólną ocenę firmy ma zaufanie. Dla klientów oznacza ono przede wszystkim dotrzymywanie obietnic, oferowanie bezpiecznych produktów i "bycie po stronie klienta".
Badanie objęło ono 50 ogólnokrajowych marek i uwzględniano w nim takie kryteria, jak: niska cena, jakość produktów, szerokość asortymentu, adekwatność produktów, obsługa, wygląd sklepu, stosunek ceny do jakości oraz zaufanie. Wyniki są zaskakujące.