7. Lidl - 79,3 pkt.
Siódme miejsce zestawienia najlepszych sklepów według klientów zajął Lidl. Klienci przyznali mu ocenę 79,3 punktów.
Sieć zajęła również wysokie czwarte miejsce w kategorii "stosunek ceny do jakości". Z kolei w kategorii "niskie ceny" Lidl zajął piąte miejsce za Rossmannem, Auchan i bezpośrednim konkurentem, czyli Biedronką.
Jak pisze OC&C Strategy "Lidl mocno poprawił swoją ofertę w stosunku do głównego rywala, czyli Biedronki, ale zaczyna zbliżać się wg klientów do delikatesów takich jak np. Alma". Jak dodano, niemiecka sieć jest "mistrzem w łączeniu cech różnych rodzajów sklepów". Przykład? Ekskluzywne torebki Wittchen sprzedawane w promocji niczym tanie ubrania narciarskie.
Lidl w naszym kraju zarządza siecią około 550 sklepów. W ubiegłym roku firma zanotowała obroty na poziomie 11,5 miliardów złotych.