5. Drogeria Natura - 79,6 pkt.
Nieznacznie lepiej od Empiku klienci oceniają sieć drogerii Natura. Pierwszy sklep pojawił się w Warszawie jeszcze w 1997 roku. Obecnie sieć to ponad 270 punktów zlokalizowanych na terenie całego kraju, dzięki czemu jest drugą największą siecią tego typu w Polsce (po Rossmannie).
Drogerie tej marki klienci oceniają wysoko w kategorii "jakość produktów" - firma zajęła 3. miejsce w tym zestawieniu, chociaż ustąpiła swojemu bezpośredniemu konkurentowi. Natura znalazła się na 6. miejscu w kategoriach: wygląd sklepu, stosunek ceny do jakości oraz zaufanie. I w tym wypadku Natura musiała uznać wyższość Rossmanna.
Zdaniem OC&C sieci drogerii w Polsce są bardzo wysoko oceniane przez klientów. Nawet zupełnie nowe marki mają wysokie notowania u klientów. Warto tu zwrócić uwagę, że to nie ceny, ale właśnie jakość obsługi w kategorii sklepów zdrowie i uroda (drogerie, sklepy z kosmetykami) jest ważna dla Polaków. To zupełnie inne podejście niż w pozostałych sieciach handlowych.