1. Biedronka
Po raz kolejny bezkonkurencyjna okazała się Biedronka. Swoje sklepy ta portugalska sieć ma w ponad 1800 punktach w Polsce.
Biedronka postawiła na radykalną zmianę wizerunku. Wraz z wprowadzeniem nowego logo zmieniają się aranżacja i wystrój sklepów. Sieć najwyraźniej chce awansować na wyższą półkę, lokując się gdzieś pomiędzy dyskontem a supermarketem. Ma temu służyć wprowadzenie na półki produktów wyższej jakości, ale wciąż dostępnych w niskiej cenie. Kolejnym krokiem jest pomysł, by w dużych miastach Biedronka zaczęła się pojawiać w centrach handlowych (zobacz: Biedronkę spotkamy w centrach handlowych).
Ponownie tylko tej sieci udało się pokonać magiczną barierę 80 pkt. W porównaniu z poprzednim rankingiem notowania Biedronki wzrosły o 0,14 pkt do 80,15 pkt.