Nielsen: Rynek napojów bezalkoholowych skurczył się o 0,5% do 2,56 mld zł w I kw

Warszawa, 06.05.2014 (ISBnews) - Sprzedaż napojów bezalkoholowych zmniejszyła się wartościowo o 0,5% r/r do 2,56 mld zł w I kw. 2014 r., podała Coca-Cola HBC Polska za...

06.05.2014 | aktual.: 06.05.2014 08:38

Warszawa, 06.05.2014 (ISBnews) - Sprzedaż napojów bezalkoholowych zmniejszyła się wartościowo o 0,5% r/r do 2,56 mld zł w I kw. 2014 r., podała Coca-Cola HBC Polska za firmą badawczą Nielsen.

"Początek tego roku nie przyniósł przełomu na rynku napojów bezalkoholowych. Od stycznia do marca 2014 r. wydaliśmy na nie nieco ponad 2,56 mld zł. To o 0,5% mniej niż rok wcześniej. Sprzedaż skurczyła się w tym czasie o 1,2% do około 1,24 mld litrów" - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Zdaniem gazety, minęła moda na napoje gazowane i słodzone cukrem, a konsumenci zaczęli sprawdzać, 
ile piją kalorii. Dlatego "szansą dla producentów mogą być innowacje i zwiększanie eksportu" - podaje gazeta.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)