Niemiecka sieć podbija Polskę. Do końca roku otworzy 6 nowych sklepów
Niemiecka sieć dyskontów Woolworth dynamicznie poszerza swoją obecność w Polsce. W listopadzie otworzyła już dwa sklepy - w Zielonej Górze i Kwidzynie. Do końca roku sieciówka chce uruchomić jeszcze sześć punktów.
Portal retailnet.pl podaje, że systematycznie otwarcia kolejnych placówek wpisują się w długoterminową strategię niemieckiej sieciówki, która docelowo chce posiadać w Polsce 400 sklepów.
Tyle można zarobić na niepotrzebnych ubraniach. Prowadzą skup
Nowe sklepy Woolworth w Polsce
Sieć Woolworth szybko rozwija się na polskim rynku. W październiku uruchomiono sklepy w Legnicy (woj. dolnośląskie) i Skierniewicach (woj. łódzkie). Z relacji lokalnych mediów wynika, że inauguracja w Skierniewicach przyciągnęło tłumy klientów.
Jednak listopad również obfituje w nowe otwarcia. Na początku miesiąca niemiecka sieć uruchomiła sklep przy ul. Henryka Sienkiewicza 9 w Zielonej Górze (woj. lubuskie). Działalność zainaugurowała też placówka przy ul. Żwirowej 2 w Kwidzynie (woj. pomorskie), gdzie klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty na powierzchni 938 metrów kwadratowych.
Zgodnie z harmonogramem kolejne otwarcia są zaplanowane na listopad i grudzień. Sklepy Woolworth pojawią się w różnych zakątkach Polski, głównie na Śląsku. Oto lista:
- Tychy (ul. Towarowa 2c) - 20 listopada,
- Tarnowskie Góry, Racibórz (Opawska 171), Nysa (Szlak Chrobrego) - 27 listopada,
- Zawiercie (ul. Wojska Polskiego) - 4 grudnia,
- Gdańsk (Podwale Grodzkie 8) - 9 grudnia.
Na koniec sierpnia sieć posiadała 56 sklepów w Polsce. Zatem wszystko wskazuje na to, że do końca roku Woolworth przebije próg 60 punktów nad Wisłą.
Nowe lokalizacje wyróżniają się dużymi powierzchniami handlowymi, umożliwiającymi prezentację różnorodnych produktów w przystępnych cenach.
Cytowany przez retail.net Szymon Dąbrowski, managing director Woolworth na Polskę, podkreśla, że Polska jest strategicznym rynkiem dla sieci. Sieciówka chce stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w kraju.
Co można kupić w Woolworth?
Woolworth, który zadebiutował na polskim rynku w 2023 r., funkcjonuje jako dyskont niespożywczy. Asortyment obejmuje ok. 12 tys. produktów z różnych kategorii - znajdziemy tu m.in. odzież, zabawki, dekoracje, akcesoria domowe, chemię gospodarczą, galanterię, artykuły papiernicze oraz drobne AGD.
Zróżnicowana oferta Woolworth przyciąga klientów, którzy szukają atrakcyjnych cen. W Polsce ma jednak sporą konkurencję w postaci m.in. Pepco, Action, Tedi czy Dealz.
źródło: retailnet.pl