Ta oferta zdradza plany Dino. Nieoczekiwany ruch sieci
Dino Polska planuje ekspansję na rynki zagraniczne. Jak wynika z ogłoszenia opublikowanego w internecie, firma poszukuje menedżera ds. rynków zagranicznych e-commerce, co wskazuje na jej ambicje w zakresie międzynarodowego handlu przez internet.
Informację o planach Dino podał "Portal Spożywczy". Firma poszukuje menedżera ds. rynków zagranicznych e-commerce. Jak czytamy, to stanowisko ma kluczowe znaczenie dla strategii ekspansji Dino poza granice Polski. Oferta dotyczy drogerii internetowej należącej do Dino, czyli eZebry.
Dino planuje międzynarodową ekspansję
W ofercie opublikowanej w sieci czytamy, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rozwój sprzedaży na rynkach europejskich, analizę trendów oraz wdrożenie strategii ekspansji;
- optymalizację sprzedaży online;
- tworzenie kampanii marketingowej;
- zarządzanie asortymentem oraz cenami.
Od kandydatów Dino Polska oczekuje natomiast:
- doświadczenia w e-commerce lub sprzedaży online;
- umiejętności analitycznych oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- aktywnego podejmowania zadań oraz umiejętności pracy w zespole
- inicjatywy w działaniu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Byliśmy w pierwszej Biedronce na Słowacji. Tak jest w środku [WIDEO]
Sieć oferuje m.in.:
- zatrudnienie w spółce eZebra na umowę o pracę, w tym dodatkowe benefity;
- wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia;
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze.
eZebra w Dino
Jak czytamy w "Portalu Spożywczym", Dino, które na koniec 2024 r. posiadało 2688 sklepów, rozwija się również w sektorze e-commerce. W grudniu 2023 r. firma nabyła 75 proc. udziałów w drogerii internetowej eZebra.pl za 63 mln zł. Dzięki temu posunięciu, Dino zyskało dostęp do szerokiej gamy produktów kosmetycznych i perfumeryjnych.