Nieprana pościel, szczury w lodzie. Osiem "brudnych sekretów", o których klienci powinni wiedzieć
Każdy fach ma swoje sekrety. Rzeczy, zwyczaje, praktyki, o których klienci powinni wiedzieć, czyli małe, "brudne sekrety".
Każdy fach ma swoje sekrety. Rzeczy, zwyczaje, praktyki, o których klienci powinni wiedzieć, czyli małe, "brudne sekrety".
Teraz część z nich ujawniają byli i obecni pracownicy hoteli, linii lotniczych, sklepów czy warsztatów samochodowych. Ci w serwisie Reddit spontanicznie zaczęli się dzielić najbardziej skrytymi, zawodowymi tajemnicami.
Jak często zmieniana jest pościel w hotelu? Za co tak naprawdę płacimy w salonie optycznym i czy warto sięgać po darmowe napoje na pokładzie samolotu... o tym wszystkim mówią ludzie, którzy znają biznes od podszewki.
Od niektórych rewelacji cierpnie skóra, jednak przeczytać powinien je każdy.