Trwa ładowanie...

Niezadowolony z zakupów w dyskoncie? Biedronka zaprasza do kontaktu Rzecznikiem Klienta.

Klienci, którzy z jakiegokolwiek powodu nie sa zadowoleni z zakupów w Biedronce, mogą poskarżyć się Rzecznikowi Klienta. To nie żart – największa działająca w Polsce sieć handlowa postanowiła utworzyć takie właśnie stanowisko.

Share
Niezadowolony z zakupów w dyskoncie? Biedronka zaprasza do kontaktu Rzecznikiem Klienta.
Źródło: Jerónimo Martins, fot: -
d466av0

Sieć Biedronka powołała Magdaleną Koralewską na nowo utworzone stanowisko rzecznika Klienta. Jej zadaniem będzie rozstrzyganie niejasnych sytuacji na linii sklep – klient. Dodajmy, że Biedronka jest pierwszą polską siecią, która zdecydowała się na powołanie rzecznika, który w założeniu ma wzmacniać prawa kupujących.

Magdalena Koralewska od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jak informuje Biedronka, "jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku. Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci Biedronka, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie".

- Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci – deklaruje nowa Rzecznik.

Obejrzyj: Jaki kredyt może wziąć mikroprzedsiębiorca?

Stanowisko Rzecznika Klienta jest niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

d466av0

Jak skontaktować się z Rzecznikiem?

Klienci, którzy chcą poprosić Magdalenę Koralewską o rozstrzygnięcie sporu powinni wejść na stronę biurorzecznika.jeronimomartins.pl. Należy pamiętać, że rzecznik pomyślany jest jako "organ" odwoławczy, więc w pierwszej kolejności powinni skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z Rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.

Jeronimo Martina
Źródło: Jeronimo Martina, fot: -

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d466av0

Podziel się opinią

Share
d466av0
d466av0