Niezadowolony z zakupów w dyskoncie? Biedronka zaprasza do kontaktu Rzecznikiem Klienta.
Klienci, którzy z jakiegokolwiek powodu nie sa zadowoleni z zakupów w Biedronce, mogą poskarżyć się Rzecznikowi Klienta. To nie żart – największa działająca w Polsce sieć handlowa postanowiła utworzyć takie właśnie stanowisko.
26.02.2020 10:34
Sieć Biedronka powołała Magdaleną Koralewską na nowo utworzone stanowisko rzecznika Klienta. Jej zadaniem będzie rozstrzyganie niejasnych sytuacji na linii sklep – klient. Dodajmy, że Biedronka jest pierwszą polską siecią, która zdecydowała się na powołanie rzecznika, który w założeniu ma wzmacniać prawa kupujących.
Magdalena Koralewska od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jak informuje Biedronka, "jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku. Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci Biedronka, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie".
- Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci – deklaruje nowa Rzecznik.
Stanowisko Rzecznika Klienta jest niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins.
Jak skontaktować się z Rzecznikiem?
Klienci, którzy chcą poprosić Magdalenę Koralewską o rozstrzygnięcie sporu powinni wejść na stronę biurorzecznika.jeronimomartins.pl. Należy pamiętać, że rzecznik pomyślany jest jako "organ" odwoławczy, więc w pierwszej kolejności powinni skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z Rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl