Trwa ładowanie...
d3h96xo
Nino o biznesie - Prezes Ursusa: przyszłość to autobusy wodorowe

Nino o biznesie - Prezes Ursusa: przyszłość to autobusy wodorowe

Firma o zasięgu globalnym, która produkuje elektryczne autobusy i pojazdy dostawcze – to marzenia Karola Zarajczyka, związane z firmą Ursus Bus, której jest prezesem. Idzie jeszcze dalej i przewiduje, że przyszłość transportu publicznego opiera się na autobusach wodorowych, jako najbardziej ekonomicznych. Niestety podstawowa działalność firmy – ciągniki rolnicze – bardzo kuleje. - Urzędnicy blokują dopłaty dla rolników, stąd obecne problemy – mówi Zarajczyk w programie „Nino o biznesie”.

Ursus to nie tylko traktory Także Rozwiń

Transkrypcja:

Ursus to nie tylko traktory Także Elektryczny autobus Czy marzą się panu Laurę Polskiego elona Musk Co polskiego stanie wolałbym Laury Karola zarajczyk a który zbudował firmy o zasięgu globalnym która pod Produkują autobusy I pojazdy dostawcze elektryczne nie celujemy absolutnie w samochody Osobowe ponieważ taką taką decyzję pobrudziła a jeśli chodzi o autobusy No to ona No to tutaj jesteśmy bardzo zadowoleni tutaj jest bardzo dużo W przyszłym jeszcze traktorów Satysfakcji ponieważ to spółka która zaczęła bo ciebie operacyjnie działać W zeszłym roku w tym roku też będzie miała Prawie 200 milionów przychodów A w tym półroczu dostarczy niespełna 100 stołu pojazdów elektrycznych bo nie tylko Produkujemy autobusy elektryczne ale także trolejbusy Ano Myślę że no potencjał na przyszły rok To co widzimy zmiany na rynku legislacje czy To co się dzieje na Rynkach światowych No to mój optymizm To może rzucić w cholerę to cię Ciągniki Tylko na produkcji Autobusowe Absolutnie nie uważam że lepiej żeby zostawić tą postawą i działalność Ursusa które związana z maszynami rolniczymi Ja myślę że to jest apel do polityków i do do urzędników żeby Udrożnienie systemu dopa dla rolników żeby nie zabijali tego potencjału polskiego rolnictwa mam Sytuację taką że polskie jabłka gniją W sadach kilogram jabłek Kosztuje 10 groszy Archaizacja Oczywiście że tak było dopłaty inwestycyjne które właśnie pomogłyby nie tylko kupować traktory ale także Inwestować rolnikom w przechowanie czy Przetwórstwo owoców To zrealizowane przedostatnim roku Funkcjonowanie budżetowego wysokości 10% No to jest wręcz sytuacja skandaliczna Nie oszukujmy się ostatnie 3 lata to jest kompletne zaniedbywanie I rolników i i producentów maszyn i traktorów nasze A ile koszt Produkcja tak Takiego jednej jednostki Momentu A pojawienie się pomóc Jutro będę Blokował właśnie Autobus retro Aż do momentu podpisania Proszę o kontakt Badania Testy kosztu Zrobiliśmy zrobiliśmy do troszeczkę inaczej ponieważ trzeba pamiętać że Ursus bus powstał UZP Połączenie know-how dwóch spółek jedna to była właśnie Ursus S.A która posiada doświadczenie produkcyjne I znajduje się w miejscu historycznym jeśli chodzi o Opolską motoryzację czyli w Lublinie I firma MZ Kutno która rozwijała te autobusy przez ostatnią dekadę więc nie troszeczkę zrobiliśmy tutaj skrót To jako pierwsza W Polsce Jedna z nielicznych Vero pizza Stworzyła właśnie własny autobus Wodorowym Zgadza się To jest mojej ocenie przyszły Usługę transportu Doskonale wiemy że pojazdy na Bateria mi mają bardzo dużo Ograniczenia To nie jest ale nie nie nie nie zależy od Technologii Zainstalowane W samochodzie mówi to o bateriach falownik Tak tylko o prostu którzy ładowania Żeby tak już dać Jasne jasne przykład Autobus który przejeżdża 200 km bateryjny Musi się ładować około 3 6 do 8 godzin w zależności od Od przyłącza A jeśli chodzi o autobus wodorowy która ma 2 razy dłuższy Zasięg ładuje się 8 min No to tutaj już Na razie Myślę że kosztuje na początku Każda nowa technologia a każda nowa komórka A3 X6 kolwiek Lego czy nowy Nowy nowy samochód który wchodzi na rynek Ile kosztuje Kosztuje bardzo drogo ale no to czy co się stało w autobusach bateryjnych Wstanie wodorowych Gwałtownie tanieje Będzie dużo tańszy
d3h96xo
d3h96xo

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj