W akcji udział wzięła jedna ze szkół nauki jazdy, której wyzwanie rzuciła internautka. pragnąca podarować swojemu chłopakowi kurs. Ze względu na stawki panujące na rynku kursów, prezent znajdował się poza jej zasięgiem, dlatego rzuciła społecznościowe wyzwanie szkole w swoim mieście i...
Jak wynika z przebiegu konwersacji, firma podeszła dość ostrożnie do propozycji i poprosiła o kontakt telefoniczny, jednak po czasie wyzwanie zostało przyjęte, a internautka mogła przystąpić do zdobywania polubień i komentarzy swojego postu, co było warunkiem spełnienia wyzwania.
Cała akcja zakończyła się spektakularnym sukcesem. Internautka zdobyła zniżkę na kurs prawa jazdy dla swojego chłopaka, a o Szkole Jazdy Wolski &Gliga, która podjęła wyzwanie, sporo mówiło się w sieci.
Najlepszym dowodem na to, że promocja w serwisie społecznościowym jest skuteczna, może być dodatkowo fakt, że szkoła ta kontynuuje zabawę . Rzuciła w sieci dalsze wyzwanie i oferuje podobny rabat każdemu, kto wpłaci najwięcej na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.