Nowa moda na Facebooku. Sieci handlowe, firmy i sportowcy podejmują to wyzwanie
Niczym kula śnieżna coraz większych rozmiarów nabiera nowa akcja na Facebooku. Kolejnymi wyzwaniami przerzucają się użytkownicy z różnego rodzaju firmami, a serwis społecznościowy zalewają zdjęcia z wiadomościami zawierającymi specyficzne propozycje.
Ta akcja na Facebooku jest jak kula śniegowa. Z każdą minutą robi się coraz większa. Kolejnymi wyzwaniami przerzucają się użytkownicy z różnych firm, a serwis społecznościowy zalewają zdjęcia z wiadomościami, w których internauci prześcigają się w pomysłach.
"Jeżeli pod tym postem pojawi się 1000 like i 1000 komentarzy, to mogę liczyć na..." - tak zaczyna się cała zabawa w wyzwanie na "like" i "komentarz". Użytkownik w ten sposób rzuca rękawicę wybranej firmie, oczekując w zamian promocji, określonych usług, darmowej kolacji, biletów do kina czy zniżki na kurs prawa jazdy.
Wiele firm włączyło się w tą grę. Są to m.in. salony piękności, studia tatuażu, szkoły nauki jazdy, producenci trumien, a nawet duże sieci handlowe, jak Euro RTV AGD.
Zobaczcie, kto dał się wciągnąć w nową "zabawę" na Facebooku.