Nowa sieć sklepów debiutuje w Polsce. "Możemy zaproponować lepsze ceny"
Na początek mieszkańcy dwóch województw, a docelowo całej Polski będą mogli robić zakupy w sieci Sasanka. Będą to niewielkie sklepy w małych miejscowościach.
20.09.2017 | aktual.: 20.09.2017 13:54
Grupa Chorten poinformowała o wprowadzeniu nowej marki niewielkich sklepów - Sasanka. Współpracę w ramach tego formatu podjęli już pierwsi detaliści na terenie województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. W sumie jest to już 30 sklepów. Docelowo oferta ma dotyczyć całej Polski.
- Od kilku miesięcy przygotowujemy się do wdrożenia nowego konceptu dla niewielkich sklepów w mniejszych miejscowościach. W ostatnim czasie testowaliśmy ten model współpracy i spotkał się on z zainteresowaniem właścicieli punktów o profilu ogólnospożywczym - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Przedstawiciele sieci twierdzą, że "proponują nieco inne warunki współpracy, niż dotychczas praktykowane w ramach sklepów partnerskich Grupy Chorten".
- Mamy na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach. Choć i w przypadku tego nowego formatu korzystamy z efektu skali grupy zakupowej, więc możemy zaproponować partnerom Sasanki lepsze ceny na zamówienia. Chcemy wspólnie walczyć o przyszłość polskiego handlu tradycyjnego i dawać nadzieję detalistom, którym trudno utrzymać się na rynku zdominowanym przez zagraniczne sieci. Dajemy im wsparcie, by mogli swoim klientom zaproponować niższe ceny - dodaje Olechno.