Nowe media szansą na nową edukację ekonomiczną - debata inauguracyjna Akademii Mediów
15.11. Warszawa (PAP) - Debatą "Nowe media szansą na nową edukację ekonomiczną" rozpocznie się w piątek trzecia edycja Akademii Mediów, kształcącej przyszłych dziennikarzy,...
15.11.2012 | aktual.: 15.11.2012 14:08
15.11. Warszawa (PAP) - Debatą "Nowe media szansą na nową edukację ekonomiczną" rozpocznie się w piątek trzecia edycja Akademii Mediów, kształcącej przyszłych dziennikarzy, komentatorów i współpracowników mediów gospodarczych,
Organizatorem Akademii jest Fundacja 2065 im. Lesława A. Pagi. Akademia skierowana jest do młodych ludzi z wiedzą i doświadczeniem biznesowym, którzy chcą spróbować swoich sił w mediach ekonomicznych.
"Ostatnie wydarzenia na rynku po raz kolejny pokazały jak istotna jest rola edukacji i kształtowania świadomości ekonomicznej w społeczeństwie. Obecny poziom tej wiedzy jest niewystarczający, zarówno szkoła, jak i instytucje finansowe nie zaspokajają potrzeb społeczeństwa w tym zakresie"- powiedziała cytowana w komunikacie fundacji Anna Mieleszko, Koordynator Akademii Mediów.
"Chcemy uzupełniać tę lukę dostarczając mediom młodych fachowców chętnych dzielić się swoją wiedzą. Nowe media stwarzają niepowtarzalną okazję dotarcia do masowego odbiorcy i możliwość komentowania zjawisk ekonomicznych na bieżąco"- dodała.
Projekt składa się z cyklu weekendowych szkoleń (warsztatów, wykładów, case-ów i spotkań z ekspertami, menedżerami i dziennikarzami) oraz stażu w redakcji partnerskiej. Szkolenia będą trwać od 17 listopada do 16 grudnia 2012, zaś staż odbywać się będzie na przełomie zimy i wiosny 2013. Udział w projekcie jest bezpłatny.
Partnerem medialnym jest m.in. Polska Agencja Prasowa (PAP)
gor/ jtt/