Nowe sieci dyskontów i fast-foodów w Polsce. Istne zatrzęsienie
Już wkrótce w Polsce zacznie działać kilka popularnych na Zachodzie sieci dyskontów i fast-foodów – donosi „Next Gazeta”.
"Next Gazeta" przywołuje dane Polskiej rady Centrów Handlowych, zgodnie z którymi w 2016 r. w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Wkrótce zobaczymy kolejne debiuty.
Papa John's
To trzecia co do wielkości firma na świecie zajmująca się dostarczaniem pizzy. Łącznie posiada ok. 5 tys. lokali w 45 krajach. W Polsce mają powstać, przynajmniej na początku, 23 lokale tej sieci.
Tedi
Tedi to niemiecka sieć dyskontów z wystrojem wnętrz, zabawkami, gadżetami typu "zrób to sam" oraz elektroniką itd. W przeciwieństwie do swoich konkurentów w Polsce, np. Pepco i KiK, w ofercie nie posiada ubrań.
Sieć posiada ok. 1,4 tys. sklepów, z czego zdecydowaną większość - 1350 - w Niemczech.
Max Premium Burgers
Ta szwedzka sieć otworzyła swój pierwszy lokal na początku września we Wrocławiu. Podobnie jak inne sieci fast-food, Max Premium Burgers ma w ofercie burgery czy nuggetsy, ale także bogaty wybór dań wegańskich i bezglutenowych.
Lody Ben & Jerry's
Lody tej kultowej amerykańskiej marki są dostępne w Polsce od marca. Marka wprowadzana jest powoli. W pierwszym roku lody można było kupić w ok. 2 tys. punktów sprzedaży.
Sfera
Sfera to kolejna po Zarze i Mango hiszpańska sieciówka odzieżowa, która ma szansę podbić serca polskich klientek. Pierwszy sklep zacznie działać w październiku we Wrocławiu.
Action
Action to holenderski dyskont wielobranżowy. Pierwsze sklepy zostaną otwarte w październiku w województwach dolnośląskim i wielkopolskim.
Hamleys
Hamleys to brytyjski gigant sprzedający zabawki, który posiada ponad 70 sklepów na całym świecie. W Polsce wybrał nowo otwartą galerię Północną w Warszawie, w której działać będzie na aż 1600 mkw. Marka słynie z wyjątkowej aranżacji swoich sklepów i bogatego programu wydarzeń, które same w sobie dostarczają dzieciom rozrywki.
Zobacz też: