Nowy napój od Coca-Coli. Wygląda jak woda i nie ma kalorii
Coca-Cola ma w swoim portfolio napoje o smaku wiśni, cytryny wanilii, a także wersje bez cukru. Najnowsze "dziecko" koncernu jest jednak wyjątkowe - "straciło" kolor.
07.06.2018 12:49
Coca-Cola Clear - przynajmniej na razie - znajdzie się w sklepach tylko w Japonii. Nie ma kalorii i koloru, za to wyraźnie cytrynowy smak.
Pierwszym krokiem do stworzenia nowego napoju było wyeliminowanie karmelu, który odpowiada za charakterystyczny ciemny kolor. Później - jak donoszą zagraniczne media - przetestowano 50 wariantów smakowych, aż w końcu zdecydowano się na jeden z nich.
Co ciekawe, wiele lat temu podobny napój wypuścił główny konkurent słynnego koncernu - Pepsi. Crystal Pepsi nie przetrwało długo, ale zrobiło marce niemały rozgłos.
Przezroczysta Coca-Cola to nie jedyna nowość koncernu w ostatnim czasie na rynku japońskim. Sprzedają tam również napój z alkoholem.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl