Oglądalność TVN ogółem spadła r/r w styczniu '10 do 12,16 proc. z 13,39 proc.
02.02. Warszawa (PAP) - W styczniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,16 proc. z 13,39 proc. w stycnziu 2009 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie...
02.02.2010 | aktual.: 02.02.2010 09:23
02.02. Warszawa (PAP) - W styczniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,16 proc. z 13,39 proc. w stycnziu 2009 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1 z oglądalnością na poziomie 22,49 proc. wobec 24,10 proc. w styczniu 2008 roku.
Na drugim miejscu nadal była TVP2 z udziałem 15,45 proc. wobec 16,52 proc. rok wcześniej.
Całodobowy udział Polsatu spadł w styczniu 2010 roku do 13,71 proc. z 14,20 proc.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w styczniu 2010 roku do 13,02 proc. z 14,93 proc. rok wcześniej, a Polsatu spadła do 16,16 proc. z 16,83 proc.
TVP1 zmniejszył udział w grupie komercyjnej całodobowo do 18,85 proc. z 20,24 proc., zaś TVP2 zwiększył udział do 14,52 proc. z 15,40 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w styczniu 2010 roku do 14,72 proc. z 16,59 proc., a Polsatu wrósł do 14,42 proc. z 14,40 proc. rok wcześniej.(PAP)
bas/ gor/