Oglądalność TVN ogółem wzrosła w okresie I‑X '10 do 13,50 proc. z 13,48 proc.

02.11. Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-październik 2010 roku (dane do 28 października) całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 13,50 proc. z 13,48 proc. rok wcześniej....

02.11. Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-październik 2010 roku (dane do 28 października) całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 13,50 proc. z 13,48 proc. rok wcześniej. Stacja utrzymała czwarte miejsce - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 19,61 proc. z 21,66 proc.

Na drugim miejscu pozostała TVP2, której udział spadł do 14,34 proc. z 15,23 proc.

Trzecie miejsce utrzymał Polsat, którego udział w okresie styczeń-październik 2010 roku zmniejszył się do 13,62 proc. z 14,76 proc.

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w okresie styczeń-październik 2010 roku do 14,51 proc. z 14,90 proc. rok wcześniej, ale stacja ta utrzymała trzecie miejsce.

Pierwsze miejsce utrzymała TVP1, której udział spadł jednak do 16,40 proc. z 18,37 proc.

Drugie miejsce utrzymał Polsat, którego udział spadł do 16,26 proc. z 17,19 proc.

Czwarta była TVP2 ze spadkiem udziału do 13,60 proc. z 14,27 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN utrzymał pierwsze miejsce, a jego udział spadł w okresie styczeń-październik 2010 roku do 15,83 proc. z 16,23 proc., zaś Polsatu spadł do 14,61 proc. z 15,18 proc. rok wcześniej.(PAP)

bas/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediapolsatgiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)