Oglądalność TVN w grudniu 2012 roku spadła rdr do 12,5 proc. z 14,3 proc.
02.01. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w grudniu 2012 roku do 12,5 proc. z 14,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...
02.01.2013 | aktual.: 02.01.2013 17:38
02.01. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w grudniu 2012 roku do 12,5 proc. z 14,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w grudniu 2012 r. spadł do 13,3 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,9 proc. z 17,1 proc., a TVP2 do 12,3 proc. z 13,2 proc.
W grudniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 12,9 proc. z 15,0 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14,7 proc. z 17,0 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,8 proc. z 13,4 proc., a udział TVP2 spadł do 10,9 proc. z 11,5 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w grudniu 2012 roku był TVN z udziałem 15,5 proc., wobec 17,4 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 12,2 proc. z 13,7 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,3 proc. wobec 10,4 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8,6 proc. wobec 9,2 proc. przed rokiem. (PAP)
kuc/ asa/