Trwa ładowanie...
dyrvprf

Oglądalność TVN w marcu 2012 roku wzrosła r/r do 15,5 proc. z 15,4 proc.

02.04. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ wzrosła w marcu 2012 roku do 15,5 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

Share
dyrvprf

02.04. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ wzrosła w marcu 2012 roku do 15,5 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w marcu 2012 r. wzrósł do 15,1 proc. z 14,8 proc., udział TVP1 spadł do 15,9 proc. z 19,6 proc., a TVP2 spadł do 12,7 proc. z 13,8 proc.

W marcu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,9 proc. z 17,1 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 16,8 proc. z 16,9 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 12,4 proc. z 15,4 proc., a udział TVP2 spadł do 10,5 proc. z 12,7 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w marcu 2012 roku był TVN z udziałem 20,2 proc., ale udział ten spadł z 20,4 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 13,1 proc. z 13,5 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,9 proc. wobec 12,8 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 8,4 proc. wobec 10,5 proc. (PAP)

kam/ jtt/

dyrvprf

Podziel się opinią

Share
dyrvprf
dyrvprf