Oglądalność TVN w styczniu 2014 roku spadła rdr do 11,3 proc. z 12,4 proc.

03.02. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2014 roku do 11,3 proc. z 12,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

03.02.2014 | aktual.: 03.02.2014 12:53

03.02. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2014 roku do 11,3 proc. z 12,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w styczniu 2014 r. spadł do 11,7 proc. z 13 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,8 proc. z 14,1 proc., a TVP2 do 9,9 proc. z 11,3 proc. Poniżej tabela:

I.2014 r. I 2013 r.

TVN 11,3% 12,4% TVN 7 3,3% 3,4% TVN24 2,9% 2,8% TTV 1,4% 0,8% TVP1 13,8% 14,1% TVP2 9,9% 11,3% Polsat 11,7% 13,0% TV4 2,7% 3,1% TVP Info 1,2% 3,0% W styczniu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 12,1 proc. z 13 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,3 proc. z 14,5 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10 proc. z 10,7 proc., a udział TVP2 spadł do 8,6 proc. z 9,9 proc. Poniżej tabela:

I.2014 r. I 2013 r.

TVN 12,1% 13,0% TVN 7 3,3% 3,6% TVN24 2,2% 2,2% TTV 1,5% 0,7% TVP1 10,0% 10,7% TVP2 8,6% 9,9% Polsat 13,3% 14,5% TV4 2,7% 3,1% TVP Info 0,5% 1,4% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w styczniu 2014 roku był TVN z udziałem 13,1 proc., wobec 14,6 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 11,4 proc. z 12,3 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,4 proc. wobec 9,5 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,6 proc. wobec 8,8 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

I.2014 r. I 2013 r.

TVN 13,1% 14,6% TVN 7 3,0% 3,4% TVN24 3,5% 3,2% TTV 1,5% 0,6% TVP1 9,4% 9,5% TVP2 7,6% 8,8% Polsat 11,4% 12,3% TV4 2,0% 2,4% TVP Info 0,6% 1,4% (PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)