Oglądalność TVN we wrześniu 2012 roku spadła rdr do 15,4 proc. z 16,9 proc.

01.10. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła we wrześniu 2012 roku do 15,4 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

01.10.2012 | aktual.: 01.10.2012 16:23

01.10. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła we wrześniu 2012 roku do 15,4 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ we wrześniu 2012 r. spadł do 14,1 proc. z 14,6 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 14,2 proc. z 16 proc., a TVP2 do 12,3 proc. z 12,4 proc.

We wrześniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 17 proc. z 17,8 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 16 proc. z 16,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,4 proc. z 12,3 proc., a udział TVP2 spadł do 10,8 proc. z 11 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu we wrześniu 2012 roku był TVN z udziałem 19,8 proc., wobec 21 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 14 proc. z 13,1 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,1 proc. wobec 10,1 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8,5 proc., bez zmian rdr.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)