P&G: Konkurs 'CEO Challenge' dla studentów może być ścieżką do międzyn. kariery
Warszawa, 10.03.2017 (ISBnews) - Procter & Gamble uruchamia drugą edycję programu "CEO Challenge", przeznaczonego m.in. dla studentów z Polski, podała firma. Nagrodą w konkursie jest wyjazd do siedziby głównej Gillette w Bostonie, a w przyszłości może być to również sposób na start międzynarodowej kariery.
10.03.2017 | aktual.: 10.03.2017 16:08
"Druga edycja programu 'CEO Challenge' to doskonały sposób, by sprawdzić się w roli menedżera zarządzającego marką przynoszącą zyski w wysokości ponad miliarda dolarów rocznie. Polscy studenci będą rywalizować z rówieśnikami z 27 krajów europejskich. Stawką jest wyjazd do siedziby głównej Gillette w Bostonie, gdzie zwycięzcy będą mogli przyjrzeć się codziennej pracy globalnego zespołu kierującego marką. Konkurs jest także niepowtarzalną szansą, by czerpać od doświadczonych liderów P&G, i być może w przyszłości stać się jednym z nich" - czytamy w komunikacie.
Program "CEO Challenge" skierowany jest do studentów 4. i 5. roku, ma charakter czteroetapowy. W pierwszym etapie należy do 16 marca zarejestrować się na stronie www.pgceochallenge.eu i przejść wstępną selekcję.
"'CEO Challenge' odzwierciedla sposób działania P&G w obszarze pozyskiwania talentów i wspierania rozwoju ich kariery. Wierzymy, że nie ma nic cenniejszego niż zdobyte w praktyce doświadczenie i poczucie odpowiedzialności za biznes. Ten program to dla studentów z Europy Centralnej wyjątkowa szansa, by wcielić się w rolę menedżera wyższego szczebla i doświadczyć tego, z czym wiąże się podejmowanie decyzji biznesowych dla wiodącej globalnej marki" - powiedziała prezes P&G w Europie Centralnej Geraldine Huse, cytowana w komunikacie.
Uczestnicy konkursu staną przed wyzwaniem stworzenia kompleksowej strategii wejścia na rynek innowacyjnego produktu, jakim będzie nowa maszynka Gillette. Wcielając się w role menedżerów, będą tworzyć plan zawierający wszystkie elementy niezbędne do wprowadzenia go do sprzedaży: od identyfikacji potrzeb i analizy zachowań konsumentów, przez projekt kampanii marketingowej, plan skutecznej strategii sprzedaży i logistyki, po zarządzanie finansami przedsięwzięcia, podano w materiale.
"Doświadczeni menedżerowie Procter & Gamble będą towarzyszyć uczestnikom w trakcie konkursu, służąc radą i dzieląc się doświadczeniem. Zwycięzców wyłoni jury złożone z kadry zarządzającej P&G. Wyjadą oni do siedziby głównej Gillette w Bostonie, gdzie będą przyglądać się pracy globalnego zespołu zarządzającego marką, zobaczą jak tworzy się strategie i planuje wejście nowości na rynek" - czytamy dalej.
Procter & Gamble (P&G) to jedna z największych globalnych firm FMCG z portfelem ok. 50 marek. Prowadzi działalność w ok. 70 krajach, w tym w Polsce - od 1991 r.
(ISBnews)