PIH: Sprzedaż detal. w małych i średnich w sieciach FMCG wzrosła o 9,7% r/r w IV
Warszawa, 14.05.2014 (ISBnews) - Sprzedaż detaliczna w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów) wzrosła o...
Warszawa, 14.05.2014 (ISBnews) - Sprzedaż detaliczna w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów) wzrosła o 9,7% r/r w kwietniu, zaś w ujęciu miesięcznym zwiększyła się o 7,0%, podała Polska Izba Handlu (PIH).
"Na zwiększenie sprzedaży miał wpływ inny układ Świąt Wielkanocnych, w 2013 r. zakupy świąteczne dokonywane były w marcu, natomiast w 2014 r. w kwietniu" - skomentowała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu, cytowana w komunikacie.
Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20% rynku.
(ISBnews)