Leżajsk Pełne. Reaktywacja
Piwo niegdyś znane w całej Polsce do tego stopnia, że kapele punkowe pisały o nim piosenki ("Leżajski Full" zespołu Wańka Wstańka). Przez Grupę Żywiec skazane na zapomnienie mniej więcej w tym samym czasie, co jeszcze popularniejsze EB.
Przez pewien okres Leżajsk dostępny był tylko na Podkarpaciu. Teraz marka wraca wsparta dużą kampanią reklamową. Cały czas będzie do kupienia głównie w sieci dyskontów Biedronka, ale trafić ma także na stoiska do innych sklepów. Sugerowana cena za puszkę to 3,05 zł, a butelki 0,5 l 2,49 zł. Zawartość alkoholu: 5,5%
Kampania reklamowa i szersza dystrybucja Leżajska, to nie ostatnie słowo drugiego co do wielkości koncernu piwnego w Polsce.
- W tym roku Grupa Żywiec ponownie zaskoczy konsumentów ciekawymi propozycjami na miarę Żywca koźlaka i grzanej Tatry. Nie chcemy im psuć niespodzianki ujawniając je już dziś. Będziemy uatrakcyjniać także opakowania naszych wiodących marek - mówi rzecznik prasowy Grupy Sebastian Tołwiński.