PKO BP planuje, że do końca 2012 r. pozyska 1 mln nowych klientów Inteligo (opis)

11.05. Warszawa (PAP) - PKO BP wprowadza zmiany w ofercie Inteligo i planuje, że do końca 2012 roku pozyska 1 mln nowych klientów Inteligo i będzie ich miał 1,6 mln - poinformował...

11.05.2010 | aktual.: 11.05.2010 12:08

11.05. Warszawa (PAP) - PKO BP wprowadza zmiany w ofercie Inteligo i planuje, że do końca 2012 roku pozyska 1 mln nowych klientów Inteligo i będzie ich miał 1,6 mln - poinformował Wojciech Papierak, wiceprezes PKO BP.

"Do końca 2012 roku chcemy pozyskać przez Inteligo 1 mln nowych klientów" - powiedział na konferencji Papierak.

Bank poinformował, że liczba klientów z aktywną usługą iPKO do końca 2012 roku wzrosnąć ma do 4,3 mln z 3,2 mln w 2009 roku.

"Uważamy, że jest miejsce na markę Inteligo i miejsce dla PKO BP z marką iPKO. Jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach grupa klientów przywiązana do bankowości internetowej będzie coraz większa. Chcemy mieć z tego tortu adekwatny kawałek" - powiedział Papierak.

Dodał, że Inteligo nie będzie agresywne cenowo.

PKO BP podał, że dzięki Inteligo do końca 2012 roku zwiększy wolumen depozytów do 9,3 mld zł, wyda 300 tys. kart kredytowych i udzieli 165 tys. pożyczek gotówkowych.

Bank poinformował też, że Inteligo ma być dla banku podstawowym narzędziem akwizycji nowych klientów, pozyskiwania depozytów i cross-sellingu produktów kredytowych.

PKO BP podał we wtorek, że zgodnie z prognozą do 2012 roku liczba klientów korzystających z kanału internetowego wzrosnąć ma na rynku do 11,5 mln, z 8,4 mln pod koniec 2009 roku. (PAP)

seb/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)