Trwa ładowanie...
d52ilp6
18-05-2015 13:11

Plus będzie się pozycjonował jako operator usług telekomunikacyjno-rozrywkowych

Warszawa, 18.05.2015 (ISBnews) - Polkomtel - operator sieci Plus - wprowadza nowe pozycjonowanie swojej głównej marki, stawiając na łączenie kluczowych zasobów grupy Cyfrowego Polsatu, czyli telekomunikacji i rozrywki, poinformowali przedstawiciele operatora.

d52ilp6
d52ilp6

"Pierwszym etapem zmian był smartDOM. Dziś wiemy, że to sukces z ponad 700 tys. klientów z 2,17 mln usług. Drugim etapem była nowa marka Plush dla młodego odbiorcy, która sprawdziła się rynku polskim i okazała się sukcesem sprzedażowym. Czas teraz na nową strategię dla głównej marki Plus. Jako jedyny telekom mamy możliwość oferowania usług telekomunikacyjnych i wzbogacenia ich o świat online i rozrywkę" - powiedziała dyrektor komunikacji Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska podczas konferencji prasowej.

Jak podali przedstawiciele Plusa, odświeżenie marki ma w dużym stopniu zaadresowanie jej do młodych klientów.

"Młodych innowacyjnych, łączących telekomunikację z rozrywką. Oni często inspirują następnie całą rodzinę. Plus obiecuje systematyczne nowości i nowe możliwości. Odświeżenie i zdynamizowanie marki ma obejmować nielimitowane oferty, duże pakiety danych internetu, najnowsze technologie, największy zasięg LTE, value for money i szeroko pojętą rozrywkę" - wskazała szef oferty Justyna Kulka.

Nowymi elementami ofertowymi są m.in. minidron, czy oferta serwisu Ipla z kontentem video.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza Żaka.

(ISBnews)

d52ilp6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d52ilp6