PMPG chce pozyskać ponad 20 mln zł z emisji akcji na rozwój internetu
23.11. Warszawa (PAP) - Platforma Mediowa Point Group planuje emisję akcji o wartości ponad 20 mln zł na zwiększenie swojej obecności w internecie w 2010 roku - poinformowała...
23.11.2009 | aktual.: 23.11.2009 13:45
23.11. Warszawa (PAP) - Platforma Mediowa Point Group planuje emisję akcji o wartości ponad 20 mln zł na zwiększenie swojej obecności w internecie w 2010 roku - poinformowała spółka w materiałach przed poniedziałkową konferencją prasową.
Emisja akcji ma być skierowana do inwestorów instytucjonalnych i ma objąć nie mniej niż 10 proc. kapitału spółki.
Zarząd PMPG przewiduje, że cena emisyjna nowych akcji znajdzie się w przedziale 2,1-2,6 zł. W poniedziałek, o 13.10, za jedną akcję spółki płacono 1,98 zł. (PAP)
epo/ pr/ ana/