Trwa ładowanie...
d433fjd
badanie
14-09-2009 16:37

Polacy coraz częściej ulegają promocjom

Co siódmy Polak na bieżąco śledzi promocje i z nich korzysta, wynika z badania ARC Rynek i Opinia, którego wyniki przytacza serwis WirtualneMedia.pl.

d433fjd
d433fjd

Grupa Polaków uzależnionych od promocji wzrosła w porównaniu z ub.r. o 4 proc., do 14 proc. Z kolei grupa osób deklarujących, że jest odporna na takie oferty, zmniejszyła się z 16 proc. w minionym roku do 13 proc. obecnie.

Jak wynika z badania, aż 26 proc. wszystkich konsumentów kieruje się w zakupach nie przywiązaniem do marki, ale impulsem. Prawie jedna trzecia (31 proc.) Polaków zgadza się ze stwierdzeniem, że teraz jest dobry czas na kupowanie. Przeciwnego zdania jest 21 proc. badanych.

ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na przełomie czerwca i lipca, na 1104 respondentów metodami CAPI i CAWI oraz uzupełniając to badaniem opartym na technice online buzz research, podają WirtualneMedia.pl.

d433fjd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d433fjd