Polacy coraz częściej ulegają promocjom
Co siódmy Polak na bieżąco śledzi promocje i z nich korzysta, wynika z badania ARC Rynek i Opinia, którego wyniki przytacza serwis WirtualneMedia.pl.
14.09.2009 16:37
Grupa Polaków uzależnionych od promocji wzrosła w porównaniu z ub.r. o 4 proc., do 14 proc. Z kolei grupa osób deklarujących, że jest odporna na takie oferty, zmniejszyła się z 16 proc. w minionym roku do 13 proc. obecnie.
Jak wynika z badania, aż 26 proc. wszystkich konsumentów kieruje się w zakupach nie przywiązaniem do marki, ale impulsem. Prawie jedna trzecia (31 proc.) Polaków zgadza się ze stwierdzeniem, że teraz jest dobry czas na kupowanie. Przeciwnego zdania jest 21 proc. badanych.
ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na przełomie czerwca i lipca, na 1104 respondentów metodami CAPI i CAWI oraz uzupełniając to badaniem opartym na technice online buzz research, podają WirtualneMedia.pl.