Polsat oczekuje średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2016 r.
Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews) - Grupa Polsat oczekuje średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2016 r., poinformował członek zarządu Maciej Stec.
12.11.2015 15:03
"Podtrzymujemy oczekiwania wzrostu całego rynku reklamy TV w tym roku w średnim jednocyfrowym tempie i oczekujemy podobnej dynamiki w 2016" - powiedział Stec podczas konferencji prasowej.
W III kw. 2015 r. rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł o 6,4% r/r. Z kolei przychody z tego tytułu Grupy Telewizji Polsat wzrosły w tym okresie o 11,9% r/r.
"Nasz udział w rynku reklamy TV wzrósł do 27,6%" - dodał członek zarządu Polsatu.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka.
(ISBnews)