Miejsce 10. Hortex
W swoim raporcie agencja Kantar zbadała wybory miliarda gospodarstw domowych w 44 krajach na pięciu kontynentach, w tym w Polsce. Co ciekawe, w zestawieniu nad Wisłą nie królują globalni giganci, ale dobrze znane i od dawna obecne na polskim rynku marki.
Pierwszą dziesiątkę najchętniej wybieranych przez polskich konsumentów marek otwiera Hortex, Producent mrożonych warzyw i owoców oraz soków i napojów z ponad 50-letnią tradycją na naszym rynku, który kontrolowany obecnie jest przez fundusz inwestycyjny Argan Capital.
Ta dobrze znana i rozpoznawana przez Polaków firma poprawiła swoją pozycję w zestawieniu najchętniej kupowanych marek. Jego CRP, czyli tzw. punkty zasięgu konsumenckiego, którymi agencja Kantar mierzy dotarcie poszczególnych marek, jak i częstotliwość ich wyboru przez konsumentów, wzrósł o 11 proc. do 92.
Tym samym Hortex wyprzedza takie globalne koncerny, jak Coca-Cola (dopiero na 12. miejscu z CRP=89), Kinder (miejsce 16. z CRP=85) czy Pepsi (miejsce 18. z CRP=82).