Trwa ładowanie...
djuyepa
Polski producent cukierków podbija świat. Ale w każdym kraju musi zmieniać skład

Polski producent cukierków podbija świat. Ale w każdym kraju musi zmieniać skład

Gość programu "Money. To się liczy" mówił o ekspansji polskich słodyczy na zagranicznych rynkach. - Eksport dynamicznie wzrasta, otwieramy nowe rynki. Eksport do krajów UE rośnie w tempie 20 proc., notujemy nawet 50-60 proc. wzrostu. Wszyscy lubią polskie słodycze, od UE po kraje Dalekiego Wschodu, USA, północną Afrykę. Rynek chiński ma całkowity inny smak, tam trochę mniej słodkie produkty są preferowane, rynek arabski idzie w zupełnie drugą stronę, im słodsze tym lepsze - mówił w programie "Money. To się liczy" Robert Rudnicki, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

Bardzo duża gałąź gospodarki produRozwiń

Transkrypcja:

Bardzo duża gałąź gospodarki produkcja słodyczy A z drugiej strony napotyka na Czyżby takie rzeczy jak no Krótko mówiąc zła praca wokół cukru łatwo prowadzić biznes Tego typu gdy wszyscy mówią że cukier jest zły i cukier szkodzi i trzeba w ogóle cukier o podatku Ruch ulubioną przekąska Polaków są cały czas słodycze są wyroby czekoladowe dużo się mówi o Cukrze odpływie Negatywne nanananana na zdrowie na na na kondycję Nie widać tego jeżeli chodzi o spożycie słodyczy Oi produkcja Obecnym Określ ich takim razie co Polacy najchętniej kupują jeśli chodzi o słodycze A jeśli chodzi o takie przekąski Obecną najbardziej rozwijającą się Częścią tego biznesu Słodyczowe go są wyroby czekoladowe Polacy Konsumenci kochają czekoladę niezależnie od trendów niezależnie od od od pracy I I ten ten ten ten ten rynek ten rozwija się Made By dynamicznej to takim razie pan jako prezes firmy która Produkuje cukierki Ma z tym problem że jest wokół tego cukru wokół spożycia cukru tyle Takie Larum Nie dostrzegamy tego wpływu Dodatkowo fabryka cukierków pszczółka Należy do grupy kapitałowej Krajowej spółki cukrowej polski cukier To również Nie dostrzegam spadku spożycia Cukru Proszę powiedzieć jak tą Wspólną chociażby na eksport bo to nie jest kwestia tylko i wyłącznie Polskich konsumentów A akurat słodycze To jest jeden z naszych chętnie eksportowanych towarów Tak W naszym przypadku eksportu dynamicznie wzrasta wręcz Otwieramy kolejne rynki Patrząc na taki Trend rynkowy który pokazuje Wymień tej Sport w Polsce do krajów Unii Europejskiej rośnie w tempie 20% rok do roku My gotujemy od 50 60% wzrostu a a w tym roku nawet Planujemy że podwoimy swoje obroty z rękami zewnętrznymi Linki zewnętrzne to które Kto najbardziej lubi polskie słodycze słodycze Kochane przez pana V Zasadzie wszyscy lubią Polskę Polskie słodycze są cenione jeżeli chodzi o jakość Asmag O o o wykonanie W zasadzie OK Unia Europejska Kraje Dalekiego Wschodu po Północną Afrykę USA wszędzie polskie słodycze są wysoko Oceniana Czy mówiąc o rękach niekoniecznie europejskich ale tych właśnie blisko Czy daleko Wschodnich Trzeba Modyfikować produkty bo pojawiają się takie głosy Bardzo często branża właśnie ta którą pan reprezentuje mówi że Stęszew klient arabski czy Klient chiński Potrzebuję zupełnie innych produktów nie jest na tyle przyzwyczajony do tego co my traktujemy jako najlepsze Słodycze i trzeba w ogóle zmieniać całe produkty jak to jest w przypadku Tego typu słodycze To bardzo ciekawe bo faktycznie Rynek chiński ma całkowicie inne smaki tam tam tam trochę mniej słodkie Produkty są preferowane z kolei rynek arabski To to to to drugie to w drugą stronę Podkowy Im bardziej słodkie tym lepsze Opole komentarz jeżeli Przygotowujemy ofertę Na rynek arabski A teraz rozmawiamy z bardzo dużym dystrybutorem który Będzie robił nam Sprzedaż i dystrybucja naszych produktów Pogromcy Zalecenie czy Od klienta że produkty Powinno być pierwsza Niż to co Sprzedajemy tutaj w Polsce Filmy jako pszczółka Potrafimy możemy się do tego dostosować Dla takich krajów dla takiego eksportu Polski Brain To jest dobry Band Polskie słodycze są cenione jako jako polskie czy generalnie traktowany jest jako Europejski gdzieś tam za Zachodnie po prostu jako jedna jedna grupa c jako całość Widzimy że zależy właśnie polska marka i Polski znak jest tam wysoko cenione są Jak myślisz dlaczego z czego się to bierze Myślę że Polska się wyrobiła tutaj dobrą markę jeżeli chodzi o producenta o jakość Technologie Koszyki łatwość w kontaktach profesjonalność w tych Kompaktor Z tego z tego jesteśmy cenieni A konsumentów wysoko ocenia
djuyepa
djuyepa

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.