Poseł Pawłowicz krytykuje "wytresowaną uprzejmość" w bankach

Witanie i żegnanie klienta przez obsługę banku jest żenujące i upokarzające dla pracowników - uważa posłanka PiS Krystyna Pawłowicz. We wpisie na Facebooku zaapelowała, by banki nie przesadzały w sztucznej, żenującej, wytresowanej i zawstydzającej samych pracowników - "uprzejmości".

Poseł Pawłowicz krytykuje "wytresowaną uprzejmość" w bankach
Źródło zdjęć: © Eastnews | Andrzej Iwanczuk/REPORTER
Agata Kalińska

15.11.2016 | aktual.: 15.11.2016 07:56

- Klientom starczy uprzejmość i uśmiech obsługi - uważa posłanka, krytykując jednocześnie standardy korporacyjne, nakazujące pracownikowi banku witać i żegnać klientów na stojąco. Nazywa je wręcz "tresuro-procedurą". Poseł zwraca uwagę, że taka procedura nie na wpływu na sam przebieg załatwienia sprawy w banku.

- Dokonanie operacji finansowej w banku nie wymaga jednak, wzorem zachodnich mód, upokorzenia pracownika, potraktowania go jak niewolnika, odźwiernego czy kamerdynera - uważa Krystyna Pawłowicz.

Posłanka napisała również, że ją osobiście taka korporacyjna uprzejmość wprawia w zażenowanie i sprawia jej przykrość.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (250)