Procter & Gamble promuje zapachy Bruno Banani
Genewski oddział koncernu Procter & Gamble koordynuje międzynarodowe działania promocyjne dla marki Bruno Banani.
30.03.2009 | aktual.: 30.03.2009 12:25
Kampanię zapachów Bruno Banani Magic Woman przygotowała dla Procter&Gamble Genewa agencja Opcom. Jako grupę docelową określono młode (18-25 lat) kobiety o silnej osobowości, lubiące flirtować i znające swój uwodzicielski potencjał. Strona internetowa komunikuje "czarodziejskie" umiejętności kobiety; słowa kluczowe to uwodzenie i magia. Ważnym elementem strategii było podkreślenie nowoczesnego charakteru marki. Wizualny wymiar serwisu jest utrzymany w "uwodzicielskiej" i eleganckiej stylistyce: dominuje charakterystyczny dla marki Magic Woman kolor purpurowy.
Kampania "Sexy Messengers" największym zainteresowaniem cieszy się w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Holandii, użytkownicy z tych krajów wykazują również największe zaangażowanie w działania interaktywne.
Autor: IP