Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 16% r/r do 12,12 mln zł w X
Warszawa, 05.11.2015 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w październiku o 16% r/r i wyniosły 12,12 mln zł. W okresie styczeń-październik przychody wyniosły 100,77 mln zł i były o 17% wyższe niż przed rokiem, poinformował prezes Marek Dworczak.
05.11.2015 11:47
"Wzrosty to nie tylko efekt rozwoju sieci handlowej, ale też popularności naszej marki i bardzo dobrego odbioru aktualnych kolekcji" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w październiku 1,08 mln zł, co oznacza wzrost o 131% r/r. Od stycznia do października sprzedaż w tym kanale wyniosła 5,90 mln zł i była o 27% wyższa niż przed rokiem.
"Uruchomienie nowej wersji sklepu internetowego dało nam więcej możliwości, które coraz lepiej wykorzystujemy" - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła.
Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)