Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 35% r/r w styczniu
Warszawa, 06.02.2015 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - w sieci polskich sklepów wzrosły o 35% r/r do 9,23 mln zł w styczniu br., podała spółka.
06.02.2015 | aktual.: 06.02.2015 09:23
Przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce utrzymały się w styczniu na poziomie sprzed roku. Wyniosły 0,47 mln zł wobec 0,48 mln zł w styczniu 2014 r., podała również spółka.
Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 r. miała 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r. na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)