Trwa ładowanie...
holderName
holderName

Przychody Redanu wzrosły o 21,2% r/r do 49,4 mln zł w październiku

Warszawa, 07.11.2014 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez grupę Redan wyniosła 49,4 mln zł i w październiku 2014 r. i była 21,2% wyższa w skali roku, poinformowała spółka.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
holderName

"W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 398,2 mln zł i wzrosła o 8,1% r./r. Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec października wyniosła 105,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 5,5% w odniesieniu do października 2013" - podała spółka.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza wzrost o 19,5% w skali roku. Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 216,4 mln zł i wzrosła o 14,4% r./r.

"Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2014r. wyniosła 23,2 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w październiku 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1%).

holderName

Sprzedaż po 10 miesiącach br. wyniosła 181,8 mln zł, co oznacza poziom wyższy o 1,5% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 12,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -26,7%)" - czytamy dalej.

Sprzedaż towarów poprzez sklepy internetowe w październiku 2014 r. osiągnęła poziom 3 mln zł, i wzrosła o 16,5% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 24,7 mln zł i wzrosła o 9,4% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 304 sklepów własnych o łącznej powierzchni 65,2 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec października 2013.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2014r. miały łączną powierzchnię 40,6 tys. m2, tj. były na poziomie 3,8% wyższym niż w październiku 2013.

holderName

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

holderName

Podziel się opinią

Share
holderName
holderName