Trwa ładowanie...
d4kcdv0
d4kcdv0

Przychody Redanu wzrosły o 8% r/r do 48 mln zł w kwietniu

Warszawa, 11.05.2015 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez grupę Redan wyniosła 48 mln zł w kwietniu i była o 8% wyższa w skali roku. W ujęciu narastającym sprzedaż grupy wyniosła 161 mln zł, co oznacza wzrost o 10% r/r, podała spółka.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d4kcdv0

"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2015 r. wyniósł 26 mln zł, co oznacza wzrost o 9% w porównaniu do kwietnia roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 87 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.

Wartość sprzedaży części modowej na polskim rynku wyniosła 19 mln zł w kwietniu i była wyższa o 21% r/r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38% r/r.

"Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w kwietniu 2014 r." - czytamy dalej.

d4kcdv0

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23% r/r r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46% r/r.

"Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r." - czytamy dalej.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec kwietnia 2015r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. m2, tj. o 14% więcej niż w kwietniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,2 tys. m2, tj. o 24% mniej niż rok wcześniej. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w kwietniu 2014 r.

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż rok wcześniej.

d4kcdv0

Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 109 tys. m2, co oznacza wzrost o 7% w skali roku.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)

d4kcdv0

Podziel się opinią

Share

d4kcdv0

d4kcdv0