Przychody reklamowe TVN w 10 wzrosną o wskaźnik jednocyfrowy w przedziale między niskim a średnim
13.05. Warszawa (PAP) - Przychody reklamowe TVN w 2010 roku wzrosną o wskaźnik jednocyfrowy w przedziale między niskim a średnim, gdyż grupa widzi ożywienie na rynku reklam - podał...
13.05.2010 | aktual.: 13.05.2010 08:23
13.05. Warszawa (PAP) - Przychody reklamowe TVN w 2010 roku wzrosną o wskaźnik jednocyfrowy w przedziale między niskim a średnim, gdyż grupa widzi ożywienie na rynku reklam - podał TVN w komunikacie prasowym.
Wcześniej grupa mówiła w tym roku o niskim jednocyfrowym wzroście przychodów reklamowych rzędu 2-3 proc.
"Świetne wyniki Grupy TVN odzwierciedlają naszą wiodącą pozycję rynkową we wszystkich obszarach biznesowych. Jesteśmy świadkami pierwszych efektów strategicznych działań w kierunku dywersyfikacji, natomiast poprawa otoczenia gospodarczego wraz ze ścisłą kontrolą kosztów pozwoliły nam na osiągnięcie wzrostu zarówno przychodów, jak i wskaźnika EBITDA. Jednocześnie widzimy pozytywne sygnały z rynku reklamy wskazujące na jego powrót do wzrostu po tymczasowym wpływie tragicznej katastrofy lotniczej w Smoleńsku i okresu żałoby narodowej" - powiedział cytowany w komunikacie Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.
"Biorąc to pod uwagę spodziewamy się, że dynamika naszych przychodów z reklamy telewizyjnej w drugim kwartale osiągnie poziom niskiego jednocyfrowego wyniku, natomiast w całym roku przychody reklamowe Grupy TVN wzrosną o wskaźnik jednocyfrowy w przedziale między niskim a średnim. Platforma 'n' ponownie odnotowała satysfakcjonujące wyniki oraz wzmocniła swą ofertę poprzez poszerzenie pakietu kanałów HD. Osobiście mocno wierzę, że Grupa TVN będąc największą multimedialną grupą kapitałową na rynku znajduje się w unikalnej pozycji do osiągania korzyści z silnej struktury bilansu i dalszego wzrostu zdywersyfikowanych strumieni przychodów. Naszym głównym celem pozostaje dalsza poprawa zyskowności w Grupie i budowanie długoterminowej wartości dla naszych udziałowców" - dodał.(PAP)
epo/ jtt/