Przychody segmentu płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w III kw.'11 o 16,3 proc. do 185,2 mln
10.11. Warszawa (PAP) - Przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w trzecim kwartale 2011 roku o 26,02 mln zł, czyli o 16 proc. do 185,2 mln zł - podał...
10.11. Warszawa (PAP) - Przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w trzecim kwartale 2011 roku o 26,02 mln zł, czyli o 16 proc. do 185,2 mln zł - podał TVN w raporcie kwartalnym.
Platforma "n" zwiększyła swoją bazę abonencką netto o niemal 32.000 abonentów w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. Jedna piąta wzrostu netto w III kw. we współpracy z Grupą TP. Na dzień 30 września 2011 r. platforma "n" posiadała ponad 858.000 (na koniec czerwca posiadała ponad 826.000).
W okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. platforma "n" odnotowała średni przychód na abonenta (ARPU) w wysokości 61,4 zł w porównaniu do 60,3 zł w analogicznym okresie 2010 r.
TVN podała też, że w III kw. 2011 roku Telewizja Na Kartę (TNK) zwiększyła swoją bazę klientów netto o niemal 6.000 i na dzień 30 września 2011 r. posiadała bazę klientów na poziomie ponad 788.000.
Na dzień 30 września 2011 r. TNK HD posiadała ponad 49.000 aktywnych klientów.
Platforma "n" łącznie z TNK i TNK HD posiadały na dzień 30 września 2011 r. ponad 1.169.000 aktywnych abonentów i klientów, w porównaniu do ponad 1.017.000 na dzień 30 września 2010 r.
Narastająco po trzech kwartałach 2011 roku przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły o 92,8 mln zł, czyli o 20,7 proc. do 541,2 mln zł z 448,4 mln zł rok wcześniej.
W okresie dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. platforma "n" odnotowała średni przychód na abonenta (ARPU) w wysokości 60,8 zł w porównaniu do 58,7 zł w analogicznym okresie 2010 r.
Wcześniej TVN podawał, że platforma "n" prognozuje w 2011 wzrost klientów post-paid do 900 tys. z 805 tys na koniec 2010 roku. (PAP)
jow/ ana/