Przyrost sieci LPP w '12 będzie większy niż w '11 i wyniesie kilkanaście procent
29.08. Warszawa (PAP) - Firma odzieżowa LPP zwiększy swoją sieć sprzedaży w 2012 roku w większym stopniu niż w 2011 roku, kiedy tempo przyrostu ma wynieść 8-10 proc. Przyrost sieci...
29.08.2011 | aktual.: 29.08.2011 11:38
29.08. Warszawa (PAP) - Firma odzieżowa LPP zwiększy swoją sieć sprzedaży w 2012 roku w większym stopniu niż w 2011 roku, kiedy tempo przyrostu ma wynieść 8-10 proc. Przyrost sieci w przyszłym roku spółka szacuje na kilkanaście procent - poinformował na poniedziałkowej konferencji prasowej wiceprezes LPP Dariusz Pachla.
"Przyrost sieci będzie w przyszłym roku większy. Biorąc pod uwagę obiekty, których otwarcie jest negocjowane, będzie to kilkanaście procent, a nie 8-10 proc. planowane na ten rok" - powiedział Pachla.
LPP zakłada, że w 2011 roku wzrost powierzchni sieci sklepów wyniesie około 28 tys. m kw, do 351 tys. metrów kwadratowych.
Nakłady na ten cel mają wynieść 60 mln zł.
Pachla powiedział, że w przyszłym roku CAPEX będzie wyższy i może wynieść ponad 100 mln zł. (PAP)
pel/ pr/ asa/