Pudliszki najmocniejszą marką żywnościową 2010
Marka Pudliszki już po raz drugi znalazła się na szczycie kategorii produktów żywnościowych prestiżowego rankingu dziennika Rzeczpospolita i zdobyła godło "Najmocniejszej Polskiej Marki 2010".
07.12.2010 09:21
Marka Pudliszki już po raz drugi znalazła się na szczycie kategorii produktów żywnościowych prestiżowego rankingu dziennika Rzeczpospolita i zdobyła godło "Najmocniejszej Polskiej Marki 2010".
W tegorocznej edycji przebadano 400 marek konsumenckich, stosując metodologię opartą na wskaźnikach ekonomicznych pozwalających oszacować wartość i moc marki.
Pudliszki ponownie okazały się najmocniejszą marką w całym sektorze spożywczym wyłączając słodycze i lody. Na tak wysoką pozycję wpłynęła ocena m.in. za prestiż, lojalność konsumentów oraz rozpoznawalność.
- Statuetka Najmocniejszej Polskiej Marki to dla nas wyjątkowe wyróżnienie - mówi Adam Dyszyński, prezes HJ Heinz Polska - Jest to jeden z najbardziej prestiżowych rankingów, w którym eksperci badają, jak ceniona jest marka. Pierwsze miejsce zdobyte już drugi raz to potwierdzenie, że konsumenci chętnie wybierają produkty Pudliszki i mają do nich zaufanie. To chyba najważniejsze dla każdego producenta żywności.
Pudliszki należą do najbardziej cenionych marek spożywczych w Polsce. Pudliszki cieszą się pozycją lidera rynkowego w kategoriach koncentratów pomidorowych, ketchupów i dań gotowych oraz wicelidera w segmencie warzyw konserwowych i sosów gorących. W tym roku marka obchodzi 90. urodziny, jest bowiem obecna na polskich stołach od 1920 r.
Autor: IP