Trwa ładowanie...
d4lafnh
d4lafnh
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

"Puls Biznesu": Lubimy krajowe owoce i warzywa

Krajowe pochodzenie owoców i warzyw ma dla polskiego konsumenta większe znaczenie niż cena - wynika w raportu "Warzywa i owoce" przygotowanego przez Millward Brown na zlecenia sieci Intermarche, a informuje o tym "Puls Biznesu".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d4lafnh

Blisko 90 proc. ankietowanych deklaruje, że je owoce przynajmniej raz dziennie. W przypadku warzyw - 82 proc. Najpopularniejszym owocem w Polsce jest jabłko - 77 proc. wskazań, a warzywem pomidor - 55 proc.

47 proc. ankietowanych zwiększyło w ciągu ostatnich lat konsumpcję owoców i warzyw, głównie dla poprawy zdrowia - 54 proc. ankietowanych oraz ze względu na ich rolę w diecie - 20 proc.

d4lafnh

Podziel się opinią

Share
d4lafnh
d4lafnh